Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miejski w Strzelnie

Kolorowy pasek

Referat Rolnictwa, Gospodarki Przestrzennej i Rozwoju Gospodarczego

Referat Rolnictwa Gospodarki Przestrzennej i Rozwoju Gospodarczego 

Opis działania:
Do referatu Rolnictwa i Gospodarki Komunalnej należy w szczególności:

Do kompetencji Referatu Rolnictwa, Gospodarki Przestrzennej i Rozwoju Gospodarczego należy:
1) prowadzenie spraw dotyczących rolnictwa i rozwoju wsi;
2) współpraca z instytucjami zajmującymi się sprawami rolnictwa;
3) tworzenie zasobów gruntów pod potrzeby Gminy;
4) ochrona gruntów rolnych i leśnych;
5) nadzór nad gospodarowaniem gruntami komunalnymi;
6) gospodarowanie gruntami komunalnymi oraz obrót nieruchomościami stanowiącymi mienie Gminy Strzelno;
7) prowadzenie rejestru mienia komunalnego na terenie miasta i gminy;
8) przygotowywanie umów dzierżaw działek rolnych i rekreacyjnych stanowiących własność Gminy;
9) naliczanie czynszów za dzierżawy;
10) prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem wieczystym, prowadzenie rejestrów i obciążeń;
11) sprzedaż mieszkań i gruntów, prowadzenie przetargów;
12) nabywanie, przejmowanie, zmiany i scalanie gruntów;
13) prowadzenie spraw z zakresu sporządzania i zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy oraz nadzór nad ich realizacją;
14) opracowywanie i realizacja ładu przestrzennego w Gminie;
15) opracowywanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu;
16) prowadzenie spraw z zakresu podziału i rozgraniczeń nieruchomości;
17) wydawanie informacji o terenie;
18) prowadzenie spraw z zakresu administracji publicznej;
19) prowadzenie wszelkich spraw związanych z ochroną środowiska i przyrody na terenie Gminy Strzelno;
20) prowadzenie spraw z zakresu zadrzewień;
21) prowadzenie spraw z zakresu gospodarki wodnej;
22) nadzór nad pomnikami i i miejscami pamięci narodowej;
23) utrzymanie czystości i porządku oraz urządzeń sanitarnych w Gminie;
24) organizacja usług i utrzymanie zieleni gminnej;
25) nadzór nad oświetleniem ulicznym;
26) organizowanie oraz prowadzenie targowiska;
27) komunalizacja mienia;
28) prowadzenie rejestru mienia komunalnego na terenie wsi i miasta;
29) prowadzenie spraw z zakresu ewidencji działalności gospodarczej;
30) wydawanie zezwoleń za sprzedaż alkoholu;
31) określenie wysokości opłat na zezwolenie na sprzedaż alkoholu;
32) utrzymywanie dróg, ulic, mostów i placów gminnych w tym ulic i chodników w mieście – planowanie remontów oraz utrzymanie zimowe dróg;
33) dbałość o sprawną organizację i bezpieczeństwo ruchu na drogach oraz wydawanie opinii w tym zakresie i współpraca z Wydziałem Ruchu Drogowego;
34) prowadzenie dokumentacji związanej z wydawaniem zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny w tym zezwoleń na lokalizację w pasie dróg obiektów niezwiązanych z gospodarką drogową i zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego;
35) gromadzenie informacji i danych ekonomiczno-gospodarczo-socjologicznych dotyczących Gminy;
36) prowadzenie spraw związanych z podatkiem od środków transportowych;
37) działania na rzecz rozwoju turystycznego;
38) opracowywanie i pilotowanie wniosków kierowanych do funduszy strukturalnych Unii Europejskich;
39) przygotowanie i upowszechnianie oferty inwestycyjnej gminy;
40) prowadzenie spraw dotyczących gospodarki mieszkaniowej na terenie Gminy Strzelno;
41) obliczanie i realizacja dodatków mieszkaniowych;
42) administrowanie budynkami gminnymi;
43) przygotowywanie oraz prowadzenie ewidencji umów najmu, wymiaru czynszu i wyposażenia lokali;
44) prowadzenie kart obiektów budynków komunalnych;
45) dokonywanie przeglądów technicznych obiektów i ocena stanu technicznego;
46) planowanie oraz realizacja zadań remontowych budynków komunalnych w gminie;
47) kontrola plantacji maku.

 

Kontakt:

1. Paweł Namieśnik - Kierownik Referatu tel. 52 318 22 21
2. Hanna Zebel - Głowny specjalista ds. gospodarki przestrzennej tel. 52 318 22 47
3. Natalia Adamczak - Młodszy referent ds. utrzymania czytości i porzadku w gminie tel. 52 318 22 44
4. Maciej Nowak - Specjalista ds. mienia komunalnego tel. 52 318 22 20
5. Paulina Grobelna - refernt ds. ochrony środowiska tel. 52 318 22 47

 

 

 

 


 

Załączniki

oswiadczenie majatkowe Maria Giza (253.6kB) Zapisz dokument  
oswiadczenie majatkowe za 2004 rok Maria Giza (56.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
oświadczenie majątkowe za 2005 rok Maria Giża (231kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
oświadczenie majątkowe za 2006 rok Maria Giża (299.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Maria Giża oświadczenie majątkowe za 2007 rok (656.2kB) Zapisz dokument  

Metadane

Źródło informacji:Urząd Miejski
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Grzegorz Sienkiewicz
Data wprowadzenia:2004-06-21 09:16:36
Opublikował:Grzegorz Sienkiewicz
Data publikacji:2004-06-21 09:21:40
Ostatnia zmiana:2019-02-08 10:30:06
Ilość wyświetleń:6658

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij