Obwieszczenia - ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego

Dotyczy ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie sieci gazowej w ciągu ul. Św. Ducha w Strzelnie (wszczęcie postępowania)


Obwieszczenie o wszczęciu postępowania

w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego

(z dnia 30 sierpnia 2022 r., sygnatura: RG.6733.14.2022.MP)

 

 

     Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r., poz. 503) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021r., poz. 735 ze zm.),


               zawiadamiam o wszczęciu postępowania administracyjnego,


na wniosek  Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o., działającej przez pełnomocniczkę Panią Olgę Olszewską,


w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu gminnym, dla inwestycji polegającej na budowie sieci gazowej niskiego ciśnienia, na terenie działek o nr. ewid.: 589/2, 243, 727, 728, 777 w obrębie ewidencyjnym Strzelno, gm. Strzelno (inwestycja przebiega m. in. w ciągu ul. Św. Ducha w Strzelnie).


     Zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, strony postępowania mogą zapoznać się z wyżej wymienionym wnioskiem, załączonymi do niego materiałami oraz uzyskać wyjaśnienia w sprawie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Strzelnie, ul. Dr. J. Cieślewicza 2 w Strzelnie (88-320), pokój nr 3, w godzinach pracy Urzędu: 715-1515 (poniedziałek, środa, czwartek), 715-1630 (wtorek) lub 715-1400 (piątek), pod nr. tel. 523182247, a także składać uwagi i wnioski w sprawie, przesyłając na wyżej wymieniony adres lub poprzez system elektronicznej skrzynki podawczej za pośrednictwem platformy e-PUAP.

     Wgląd strony postępowania w akta sprawy i możliwość wypowiedzenia się w zakresie zebranego materiału dowodowego nie są obowiązkowe.


    W związku z obowiązkiem wynikającym z art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 o ochronie danych  z dnia 27 kwietnia 2016 r., tzw. "RODO", informuję, iż administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Strzelna, ul. Dr. J. Cieślewicza 2 w Strzelnie; powyższe dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu prawidłowej realizacji wniosku; posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania; przetwarzanie w/w danych jest niezbędne przy prowadzonym postępowaniu. Pozostałe regulacje w powyższym zakresie zamieszczono na stronie drugiej załączonego obwieszczenia oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce: Zagospodarowanie przestrzenne//Wzory wniosków/ 10.Klauzula o ochronie danych osobowych  (pod linkiem: http://strzelno.bipgmina.pl/wiadomosci/13642/wiadomosc/555426/10_klauzula_o_ochronie_danych_osobowych__tzw_rodo ).

 

Załączniki

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Maciej Pastwa
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 30 sierpnia 2022 15:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Maciej Pastwa
Ilość wyświetleń: 103
30 sierpnia 2022 15:59 (Maciej Pastwa) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
30 sierpnia 2022 15:57 (Maciej Pastwa) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
30 sierpnia 2022 15:49 (Maciej Pastwa) - Opublikowanie dokumentu.