(z dnia 09 maja 2024 r., sygnatura: RG.6733.5.2024.MN)
zawiadamiam o uzgodnieniu
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie drogi gminnej na terenie działki o nr ewid. 1170 oraz części działek o nr ewid.: 804/9, 1172/17, 1173 (arkusz nr 8) oraz 291 (arkusz nr 7) w obrębie ewid. Strzelno gm. Strzelno,
przez:
- Starostę Mogileńskiego, w zakresie zadań samorządowych służących realizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu ponadlokalnym,
- Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Dyrektora Zarządu Zlewni w Inowrocławiu, w odniesieniu do gruntów wykorzystywanych na cele rolne w rozumieniu przepisów o gospodarce nieruchomościami, w zakresie występowania wód publicznych oraz urządzeń melioracji wodnych podstawowych
- Starostę Mogileńskiego, w sprawach ochrony gruntów rolnych i leśnych oraz melioracji wodnych
- Zarząd Dróg Powiatowych w Mogilnie, w odniesieniu do drogi powiatowej znajdującej się częściowo w zakresie inwestycji oraz w odniesieniu do terenów inwestycji przylegających do drogi powiatowej
- Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Mogilnie pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych.
Zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, strony postępowania mogą zapoznać się z wyżej wymienionym wnioskiem, załączonymi do niego materiałami oraz uzyskać wyjaśnienia w sprawie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Strzelnie, ul. Dr. J. Cieślewicza 2 w Strzelnie (88-320), pokój nr 3, w godzinach pracy Urzędu: 715-1515 (poniedziałek, środa, czwartek), 715-1630 (wtorek) lub 715-1400 (piątek), pod nr. tel. 523182247, a także składać uwagi i wnioski w sprawie, przesyłając na wyżej wymieniony adres lub poprzez system elektronicznej skrzynki podawczej za pośrednictwem platformy e-PUAP.
Wgląd strony postępowania w akta sprawy i możliwość wypowiedzenia się w zakresie zebranego materiału dowodowego nie są obowiązkowe.
W związku z obowiązkiem wynikającym z art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tzw. "RODO", informuję, iż administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Strzelna, ul. Dr. J. Cieślewicza 2 w Strzelnie; powyższe dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu prawidłowej realizacji wniosku; posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania; przetwarzanie w/w danych jest niezbędne przy prowadzonym postępowaniu. Pozostałe regulacje w powyższym zakresie zamieszczono na stronie tzreciej obwieszczenia oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej tut. Urzędu w zakładce: Zagospodarowanie przestrzenne//Wzory wniosków/ 10.Klauzula o ochronie danych osobowych (pod linkiem:http://strzelno.bipgmina.pl/wiadomosci/13642/wiadomosc/555426/10_klauzula_o_ochronie_danych_osobowych__tzw_rodo )
Sporządziła:
Monika Nowicka
Stanowisko ds. gospodarki przestrzennej
Nr tel. 52 318 2247
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Strzelnie