(z dnia 24 września 2024 r., sygnatura: RG.6733.11.2024.MN)
Na podstawie art. 53 ust. 1, 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572)
zawiadamiam o wydaniu decyzji nr 11/2024 z dnia 24 września 2024 r., znak: RG.6733.11.2024.MN,
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego, dla inwestycji polegającej na przebudowie linii napowietrznej nn 0,4 kV w tym oświetlenia ulicznego na linię kablową nn 0,4 kV (do 15 szt.) na terenie części działek o nr. ewid. 604/1, 592, 593, 596, 598, 599/2, 603, 599/3, 599/1, 601, 602, 229/4, 229/5, 230, 231, 232, 617, 614, 613, 612, 618, 610, 604/2 oraz 597 w obrębie ewidencyjnym Strzelno, gm. Strzelno,
na wniosek Gminy Strzelno, działającej przez pełnomocnika Pana Patryka Szambelana.
W związku z powyższym, strony mogą w terminie 14 dni od dnia dokonania ogłoszenia zapoznać się z wyżej wymienioną decyzją w Urzędzie Miejskim w Strzelnie (ul. Dr. J. Cieślewicza 2 w Strzelnie, pokój nr 3) lub uzyskać wyjaśniania pod nr. tel. 523182247 w godzinach pracy tut. Urzędu.
Od wyżej wymienionej decyzji służy stronom prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bydgoszczy, za pośrednictwem Burmistrza Strzelna, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie powinno zawierać zarzuty odnoszące się do decyzji, określać istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie. Stosownie do treści art. 127a § 1 i 2 Kodeksu postępowania administracyjnego, w trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję. Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna.
Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia opublikowania ogłoszenia.
Z uwagi na śmierć oraz nieuregulowany stan prawny właścicieli działek nr ewid. 602, 599/1, 599/2, 599/3, 614, 617 obr. Strzelno zawiadomienie dokonuje się poprzez obwieszczenie, zgodnie z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) w przypadku nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym lub nieuzyskania danych pozwalających na ustalenie adresu właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości w sposób określony w ust. 1b, zawiadomienia dokonuje się w sposób, o którym mowa w art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego.
Wgląd strony postępowania w akta sprawy i możliwość wypowiedzenia się w zakresie zebranego materiału dowodowego nie są obowiązkowe.
W związku z obowiązkiem wynikającym z art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tzw. "RODO", informuję, iż administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Strzelna, ul. Dr. J. Cieślewicza 2 w Strzelnie; powyższe dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu prawidłowej realizacji wniosku; ponadto posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania; przetwarzanie w/w danych jest niezbędne przy prowadzonym postępowaniu. Pozostałe regulacje w powyższym zakresie zamieszczono na stronie trzeciej obwieszczenia.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Strzelnie