Obwieszczenia - ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego

Dotyczy ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego, dla inwestycji polegającej na rozbudowie sieci wodociągowej w obrębie Bożejewice- Żegotki (wszczęcie postępowania)

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania

w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego

(z dnia 29 listopada 2024 r., sygnatura: RG.6733.16.2024.MN)

 

Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572)

zawiadamiam o wszczęciu postępowania administracyjnego,

na wniosek Gminy Strzelno, działającej przez pełnomocnika Pana Dawida Wołka,

w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego, dla inwestycji polegającej na rozbudowie sieci wodociągowej na terenie części działek o nr. ewid. 156/3, 155/4, 166, 179, 178, 155/5 w obrębie ewidencyjnym Bożejewice oraz na terenie części działek 52, 7/5, 13/2, 35/5, 15/2, 15/3, 6, 15/4, 32, 40/1, 7/6, 7/7, 14, 35/4, 40/2, 7/2 oraz 7/3 w obrębie ewidencyjnym Żegotki, gm. Strzelno.

Zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, strony postępowania mogą zapoznać się z wyżej wymienionym wnioskiem, załączonymi do niego materiałami oraz uzyskać wyjaśnienia w sprawie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Strzelnie, ul. Dr. J. Cieślewicza 2 w Strzelnie (88-320), pokój nr 3, w godzinach pracy Urzędu: 700-1500 (poniedziałek, środa, czwartek), 700-1600 (wtorek) lub 700-1400 (piątek), pod nr. tel. 523182247, a także składać uwagi i wnioski w sprawie, przesyłając na wyżej wymieniony adres lub poprzez system elektronicznej skrzynki podawczej za pośrednictwem platformy e-PUAP.

Wgląd strony postępowania w akta sprawy i możliwość wypowiedzenia się w zakresie zebranego materiału dowodowego nie są obowiązkowe.

Zgodnie z art. 41 §1 i § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego przy zmianie adresu zamieszkania lub korespondencyjnego w czasie trwania przedmiotowego postępowania strony (oraz przedstawiciele i pełnomocnicy) mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu (do korespondencji). W razie zaniedbania powyższego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem będzie miało skutek prawny.

W związku z obowiązkiem wynikającym z art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 o ochronie danych  z dnia 27 kwietnia 2016 r., tzw. "RODO", informuję, iż administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Strzelna, ul.  Dr. J. Cieślewicza 2 w Strzelnie; powyższe dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu prawidłowej realizacji wniosku; posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania; przetwarzanie w/w danych jest niezbędne przy prowadzonym postępowaniu. Pozostałe regulacje w powyższym zakresie zamieszczono na stronie drugiej obwieszczenia oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej tut. Urzędu w zakładce: Zagospodarowanie przestrzenne//Wzory wniosków/ 10.Klauzula o ochronie danych osobowych  (pod linkiem: http://strzelno.bipgmina.pl/wiadomosci/13642/wiadomosc/555426/10_klauzula_o_ochronie_danych_osobowych__tzw_rodo).

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 29.11.2024 r.
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Monika Nowicka
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 grudnia 2024 14:17
Dokument wprowadzony do BIP przez: Monika Nowicka
Ilość wyświetleń: 29
04 grudnia 2024 14:20 (Monika Nowicka) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
04 grudnia 2024 14:17 (Monika Nowicka) - Dodanie załącznika [rg.6733.16.2024.mn.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
04 grudnia 2024 14:17 (Monika Nowicka) - Dodanie dokumentu. (Dokument nieopublikowany)