Obwieszczenia - decyzje o warunkach zabudowy

Dotyczy: budowy budynków garażowych w rejonie ulicy Tadeusza Kościuszki w Strzelnie (zebrane materiały w sprawie)

OBWIESZCZENIE

o możliwości zapoznania się z zebranymi dowodami i materiałami

(z dnia 30 czerwca 2021r., sygnatura: RG.6730.40.2021.MP)

 

      Na podstawie art. 10 § 1, art. 49, art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735), Burmistrz Strzelna zawiadamia o możliwości zapoznania się z zebranymi dowodami i materiałami dotyczącymi postępowania administracyjnego, prowadzonego na wniosek Gminy Strzelno, w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy, dla inwestycji polegającej na budowie osiemnastu budynków garażowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie działki o nr. ewid. 830/3 w obrębie ewid. Strzelno, arkusz nr 6, gmina Strzelno (w rejonie ul. Tadeusza Kościuszki w Strzelnie).


       W związku z powyższym, strony postępowania mogą wypowiedzieć się w zakresie zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań oraz uzyskać wyjaśnienia w sprawie, w terminie 7 dni od daty dokonania niniejszego zawiadomienia, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Strzelnie, ul. Dr. J. Cieślewicza 2 w Strzelnie, w godzinach pracy Urzędu, a także składać uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie na adres: Urząd Miejski w Strzelnie, ul. Dr. J. Cieślewicza 2, 88-320 Strzelno lub poprzez system elektronicznej skrzynki podawczej za pośrednictwem platformy e-PUAP.


      Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735), zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia zamieszczenia niniejszego obwieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej.


    Wgląd strony postępowania w akta sprawy i możliwość wypowiedzenia się w zakresie zebranego materiału dowodowego nie są obowiązkowe.


      W związku z obowiązkiem wynikającym z art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tzw. "RODO", informuję, iż administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Strzelna, ul. Dr. J. Cieślewicza 2 w Strzelnie; powyższe dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu prawidłowej realizacji wniosku; posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania; przetwarzanie w/w danych jest niezbędne przy prowadzonym postępowaniu. Pozostałe regulacje w powyższym zakresie zamieszczono w załączniku do obwieszczenia oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej tut. Urzędu w zakładce: Zagospodarowanie przestrzenne//Wzory wniosków/ 10.Klauzula o ochronie danych osobowych (pod linkiem: http://strzelno.bipgmina.pl/wiadomosci/13642/wiadomosc/555426/10_klauzula_o_ochronie_danych_osobowych tzw_rodo).

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 30-06-2021
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Maciej Pastwa
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 lipca 2021 14:20
Dokument wprowadzony do BIP przez: Maciej Pastwa
Ilość wyświetleń: 160
01 lipca 2021 14:21 (Maciej Pastwa) - Opublikowanie dokumentu.
01 lipca 2021 14:20 (Maciej Pastwa) - Dodanie dokumentu. (Dokument nieopublikowany)