Obwieszczenia - decyzje o warunkach zabudowy

Dotyczy wydania decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku inwentarskiego (chlewni), zbiornika na gnojowicę z przepompownią, kotłowni z pomieszczeniami kwarantanny, rozbudowie paszarni, budowie 3 silosów zbożowych, 3 silosów paszowych oraz zmianie funkcji części pomieszczeń tuczarni i budynku gospodarczego na budynek inwentarski w miejscowości Łąkie

 

OBWIESZCZENIE

o wydanych postanowieniach oraz o możliwości zapoznania się z zebranymi dowodami

i materiałami dotyczącymi postępowania administracyjnego

 

(z dnia 08 sierpnia 2023 r., sygnatura: RG.6730.38.2014.2022)

 

 

zawiadamiam o uzgodnieniu

projektu decyzji o warunkach zabudowy,

 

 

na wniosek Pana Pawła Kaszkowiaka,

 

w sprawie wydania decyzji  o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku inwentarskiego (chlewni), zbiornika na gnojownicę z przepompownią, kotłowni  z pomieszczeniami kwarantanny, rozbudowie paszarni, budowie 3 silosów zbożowych, 3 silosów paszowych oraz zmianie funkcji części pomieszczeń tuczarni i budynku gospodarczego na budynek inwentarski na działce o numerze ewidencyjnym 246 położonej  w obrębie Łąkie, ark. 2, gm. Strzelno,

przez:

-      Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Dyrektora Zarządu Zlewni w Inowrocławiu, w zakresie występowania wód publicznych oraz urządzeń melioracji wodnych podstawowych,

-        Starostę Mogileńskiego w sprawach ochrony gruntów rolnych i leśnych oraz melioracji wodnych - w odniesieniu do gruntów wykorzystywanych na cele rolne i leśne w rozumieniu przepisów o gospodarce nieruchomościami.

 

Zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775), strony postępowania mogą zapoznać się z wyżej wymienionym wnioskiem, załączonymi do niego materiałami oraz uzyskać wyjaśnienia w sprawie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Strzelnie, ul. Dr. J. Cieślewicza 2 w Strzelnie (88-320), pokój nr 3, w godzinach pracy Urzędu: 715-1515 (poniedziałek, środa, czwartek), 715-1630 (wtorek) lub 715-1400 (piątek), pod nr. tel. 523182247, a także składać uwagi i wnioski w sprawie, przesyłając na wyżej wymieniony adres lub poprzez system elektronicznej skrzynki podawczej za pośrednictwem platformy e-PUAP.

 

Wgląd strony postępowania w akta sprawy i możliwość wypowiedzenia się w zakresie zebranego materiału dowodowego nie są obowiązkowe.

 

W związku z obowiązkiem wynikającym z art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 o ochronie danych  z dnia 27 kwietnia 2016 r., tzw. "RODO", informuję, iż administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Strzelna, ul. Dr. J. Cieślewicza 2 w Strzelnie; powyższe dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu prawidłowej realizacji wniosku; posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania; przetwarzanie w/w danych jest niezbędne przy prowadzonym postępowaniu. Pozostałe regulacje w powyższym zakresie zamieszczono na stronie drugiej obwieszczenia oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej tut. Urzędu w zakładce: Zagospodarowanie przestrzenne//Wzory wniosków/ 10.Klauzula o ochronie danych osobowych  (pod linkiem: http://strzelno.bipgmina.pl/wiadomosci/13642/wiadomosc/555426/10_klauzula_o_ochronie_danych_osobowych__tzw_rodo ).

 

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Monika Nowicka
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 sierpnia 2023 11:50
Dokument wprowadzony do BIP przez: Monika Nowicka
Ilość wyświetleń: 94
09 sierpnia 2023 11:53 (Monika Nowicka) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 sierpnia 2023 11:50 (Monika Nowicka) - Opublikowanie dokumentu.
09 sierpnia 2023 11:50 (Monika Nowicka) - Dodanie dokumentu. (Dokument nieopublikowany)