Obwieszczenia - decyzje o warunkach zabudowy

Dotyczy: Budowa dziewięciu budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej (wszczęcie postępowania)

 

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania

w sprawie ustalenia decyzji o warunkach zabudowy

(z dnia 18 listopada 2024 r., sygnatura: RG.6730.98.2024.MN)

 

Na podstawie art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130) oraz art. 49 ustawy z dnia
14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572)

zawiadamiam o wszczęciu postępowania administracyjnego,

na wniosek Pana Tomasza Gajewskiego i Pana Adama Gajewskiego,

w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy, dla inwestycji polegającej na budowie dziewięciu budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej, na terenie działek o nr. ewid. 56, 57, 58, 59, 60, 61 i 62 w obrębie ewid. Strzelno, gmina Strzelno.

Z uwagi na śmierć oraz nieuregulowany stan prawny właścicieli działki nr ewid. 148, 152 oraz 63 obr. Strzelno zawiadomienie dokonuje się poprzez obwieszczenie, zgodnie z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130) w przypadku nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym lub nieuzyskania danych pozwalających na ustalenie adresu właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości w sposób określony w ust. 1b, zawiadomienia dokonuje się
w sposób, o którym mowa w art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego.

Zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, strony postępowania mogą zapoznać się z wyżej wymienionym wnioskiem, załączonymi do niego materiałami oraz uzyskać wyjaśnienia w sprawie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Strzelnie, ul. Dr. J. Cieślewicza 2 w Strzelnie (88-320), pokój nr 3, w godzinach pracy Urzędu: 700-1500 (poniedziałek, środa, czwartek), 700-1600 (wtorek) lub 700-1400 (piątek), pod nr. tel. 523182247, a także składać uwagi i wnioski w sprawie, przesyłając na wyżej wymieniony adres lub poprzez system elektronicznej skrzynki podawczej za pośrednictwem platformy e-PUAP.

Wgląd strony postępowania w akta sprawy i możliwość wypowiedzenia się w zakresie zebranego materiału dowodowego nie są obowiązkowe.

W związku z obowiązkiem wynikającym z art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 o ochronie danych  z dnia 27 kwietnia 2016 r., tzw. "RODO", informuję, iż administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Strzelna, ul. Dr. J. Cieślewicza 2 w Strzelnie; powyższe dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu prawidłowej realizacji wniosku; posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania; przetwarzanie w/w danych jest niezbędne przy prowadzonym postępowaniu. Pozostałe regulacje w powyższym zakresie zamieszczono na stronie drugiej obwieszczenia oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce: Zagospodarowanie przestrzenne//Wzory wniosków/ 10.Klauzula o ochronie danych osobowych  (pod linkiem: http://strzelno.bipgmina.pl/wiadomosci/13642/wiadomosc/555426/10_klauzula_o_ochronie_danych_osobowych__tzw_rodo).

 

Sporządziła:
Monika Nowicka
Stanowisko ds. gospodarki przestrzennej
Nr tel. 52 318 2247


Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 18.11.2024
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Monika Nowicka
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 19 listopada 2024 12:33
Dokument wprowadzony do BIP przez: Monika Nowicka
Ilość wyświetleń: 47
19 listopada 2024 12:33 (Monika Nowicka) - Opublikowanie dokumentu.
19 listopada 2024 12:33 (Monika Nowicka) - Dodanie załącznika [rg.6730.98.2024.mn.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
19 listopada 2024 12:33 (Monika Nowicka) - Dodanie dokumentu. (Dokument nieopublikowany)