Obwieszczenia - decyzje o warunkach zabudowy

Dotyczy: Budowa dziewięciu budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej (zebranie materiałów)

OBWIESZCZENIE

o możliwości zapoznania się z zebranymi dowodami i materiałami dotyczącymi postępowania administracyjnego oraz o wydanych postanowieniach uzgadniających projekt decyzji

(z dnia 02 stycznia 2025 r., sygnatura: RG.6730.98.2024.MN)

 

Na podstawie art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130) oraz art. 49 ustawy z dnia
14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572)

zawiadamiam o możliwości zapoznania się z zebranymi dowodami i materiałami dotyczącymi postępowania administracyjnego,

na wniosek Pana Tomasza Gajewskiego i Pana Adama Gajewskiego,

w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy, dla inwestycji polegającej na budowie dziewięciu budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej, na terenie działek o nr. ewid. 56, 57, 58, 59, 60, 61 i 62 w obrębie ewid. Strzelno, gmina Strzelno.

oraz uzgodnieniu projektu decyzji przez:

-        Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Mogilnie pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych,

-        Starostę Mogileńskiego, w zakresie ochrony gruntów rolnych,

-        Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Dyrektora Zarządu Zlewni w Inowrocławiu, w odniesieniu do gruntów wykorzystywanych na cele rolne w rozumieniu przepisów o gospodarce nieruchomościami, w zakresie występowania wód publicznych oraz urządzeń melioracji wodnych podstawowych.

 

Z uwagi na śmierć oraz nieuregulowany stan prawny właścicieli działki nr ewid. 148, 152 oraz 63 obr. Strzelno zawiadomienie dokonuje się poprzez obwieszczenie, zgodnie z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130) w przypadku nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym lub nieuzyskania danych pozwalających na ustalenie adresu właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości w sposób określony w ust. 1b, zawiadomienia dokonuje się w sposób, o którym mowa w art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego.

W związku z powyższym, na podstawie art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadomienia dokonuje się w sposób, o którym mowa w art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego, strony mogą zapoznać się z wyżej wymienionym wnioskiem, załączonymi do niego materiałami, uzgodnieniami oraz uzyskać wyjaśnienia w sprawie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Strzelnie, ul. Dr. J. Cieślewicza 2 w Strzelnie, w godzinach pracy Urzędu (możliwe telefoniczne uzgodnienie terminu pod nr. tel. 523182247), a także składać uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie na adres: Urząd Miejski w Strzelnie, ul. Dr. J. Cieślewicza 2, 88-320 Strzelno lub poprzez system elektronicznej skrzynki podawczej za pośrednictwem platformy e-PUAP, w terminie 14 dni od daty wywieszenia niniejszego obwieszczenia.

Po tym terminie decyzja zostanie wydana w oparciu o posiadane materiały i dowody.          

Wgląd strony postępowania w akta sprawy i możliwość wypowiedzenia się w zakresie zebranego materiału dowodowego nie są obowiązkowe.

W związku z obowiązkiem wynikającym z art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 o ochronie danych  z dnia 27 kwietnia 2016 r., tzw. "RODO", informuję, iż administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Strzelna, ul. Dr. J. Cieślewicza 2 w Strzelnie; powyższe dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu prawidłowej realizacji wniosku; posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania; przetwarzanie w/w danych jest niezbędne przy prowadzonym postępowaniu. Pozostałe regulacje w powyższym zakresie zamieszczono na stronie trzeciej obwieszczenia oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce: Zagospodarowanie przestrzenne//Wzory wniosków/ 10.Klauzula o ochronie danych osobowych  (pod linkiem: http://strzelno.bipgmina.pl/wiadomosci/13642/wiadomosc/555426/10_klauzula_o_ochronie_danych_osobowych__tzw_rodo).

 

Sporządziła:

Monika Nowicka

Stanowisko ds. gospodarki przestrzennej

Nr tel. 52 318 2247

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 02.01.2025 R.
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Monika Nowicka
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 02 stycznia 2025 12:14
Dokument wprowadzony do BIP przez: Monika Nowicka
Ilość wyświetleń: 49
02 stycznia 2025 12:14 (Monika Nowicka) - Dodanie załącznika [rg.6730.98.2024.mn.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
02 stycznia 2025 12:14 (Monika Nowicka) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)