Obwieszczenie o wyznaczeniu terminu załatwienia sprawy
(z dnia 28 lutego 2025 r., sygnatura: RG.6730.85.2024.MN)
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) oraz art. 49a, art.36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572)
Zawiadamiam strony postępowania
o wyznaczeniu terminu załatwienia sprawy do dnia 30 marca 2025 r.,
W związku z dużym zainteresowaniem społecznym dotyczącym ww. inwestycji oraz ciągłym wpływie do tut. Organu dużej ilości wniosków o włączenie jako stronę postępowania w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy oraz wielu uwag i niezadowolenia stron postępowania dla inwestycji polegającej na budowie biogazowni rolniczej o mocy do 500 kW wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą terenie części działki o nr. ewid. 119 w obrębie ewid. Bławaty, gmina Strzelno, tut. Organ nie ma możliwości załatwienia sprawy w terminie. Wnioski stron postępowania zostały przekazane do urbanisty w celu ponownej analizy.
Z uwagi na procedurę postępowania administracyjnego, nie ma możliwości załatwienia sprawy w terminie do dnia 28 lutego 2025 r., zatem wyznaczono nowy, ww. termin załatwienia sprawy.
Zgodnie z art. 49a Kodeksu postępowaniu administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572) organ może dokonywać zawiadomienia o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej w formie, o której mowa w art. 49 § 1, jeżeli w postępowaniu bierze udział więcej niż dwadzieścia stron. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, zawiadomienie jest w takim przypadku skuteczne wobec stron, które zostały na piśmie uprzedzone o zamiarze zawiadamiania ich w określony sposób, zatem strony postępowania zostaną zawiadomione poprzez publiczne obwieszczenie, w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości, przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej.
W związku z obowiązkiem wynikającym z art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tzw. "RODO", informuję, iż administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Strzelna, ul. Dr. J. Cieślewicza 2 w Strzelnie; powyższe dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu prawidłowej realizacji wniosku; posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania; przetwarzanie w/w danych jest niezbędne przy prowadzonym postępowaniu. Pozostałe regulacje w powyższym zakresie zamieszczono na stronie trzeciej obwieszczenia oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce: Zagospodarowanie przestrzenne//Wzory wniosków/ 10.Klauzula o ochronie danych osobowych (pod linkiem: http://strzelno.bipgmina.pl/wiadomosci/13642/wiadomosc/555426/10_klauzula_o_ochronie_danych_osobowych__tzw_rod.
Sporządziła:
Monika Nowicka
Stanowisko ds. gospodarki przestrzennej
Nr tel. 52 318 2247
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Strzelnie