OBWIESZCZENIE
o możliwości zapoznania się z zebranymi dowodami i materiałami dotyczącymi postępowania administracyjnego oraz o wydanych postanowieniach uzgadniających projekt decyzji
(z dnia 12 sierpnia 2025 r., sygnatura: GP.6730.70.2025)
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572 ze zm.)
Zawiadamiam o uzgodnieniu projektu decyzji:
- z Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym,
- ze Starostą Mogileńskim,
- z Zarządem Zlewni w Inowrocławiu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie,
- z Kujawsko - Pomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,
oraz o możliwości zapoznania się z zebranymi dowodami
i materiałami dotyczącymi postępowania administracyjnego,
na wniosek Pana Adama Gajewskiego,
w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy, dla inwestycji polegającej na budowie dziewięciu budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej, na terenie części działek o nr. ewid. 52, 53, 54 i 55 w obrębie ewid. Strzelno, gmina Strzelno.
W związku z powyższym, na podstawie art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadomienia dokonuje się w sposób, o którym mowa w art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego, strony mogą zapoznać się z wyżej wymienionym wnioskiem, załączonymi do niego materiałami, uzgodnieniami oraz uzyskać wyjaśnienia w sprawie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Strzelnie, ul. Dr. J. Cieślewicza 2 w Strzelnie, w godzinach pracy Urzędu (możliwe telefoniczne uzgodnienie terminu pod nr. tel. 523182247), a także składać uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie na adres: Urząd Miejski w Strzelnie, ul. Dr. J. Cieślewicza 2, 88-320 Strzelno lub poprzez system elektronicznej skrzynki podawczej za pośrednictwem platformy e-PUAP, w terminie 14 dni od daty wywieszenia niniejszego obwieszczenia.
Po tym terminie decyzja zostanie wydana w oparciu o posiadane materiały i dowody.
Wgląd strony postępowania w akta sprawy i możliwość wypowiedzenia się w zakresie zebranego materiału dowodowego nie są obowiązkowe.
W związku z obowiązkiem wynikającym z art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tzw. "RODO", informuję, iż administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Strzelna, ul. Dr. J. Cieślewicza 2 w Strzelnie; powyższe dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu prawidłowej realizacji wniosku; posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania; przetwarzanie w/w danych jest niezbędne przy prowadzonym postępowaniu. Pozostałe regulacje w powyższym zakresie zamieszczono na stronie trzeciej obwieszczenia oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce: Zagospodarowanie przestrzenne//Wzory wniosków/ 10.Klauzula o ochronie danych osobowych (pod linkiem: http://strzelno.bipgmina.pl/wiadomosci/13642/wiadomosc/555426/10_klauzula_o_ochronie_danych_osobowych__tzw_rodo).
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Strzelnie