Obowiązek informacyjny

KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski z siedzibą w Strzelnie, ul. dr J. Cieślewicza 2, 88-320 Strzelno. Dane kontaktowe:  tel. 052 318 22 10 oraz e – mail: miasto@strzelno.pl;

2) W razie jakichkolwiek pytań dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych, mogą się Państwo kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych Urzędu Miejskiego w Strzelnie. Dane kontaktowe: tel. 600 210 513 oraz e – mail: iod@strzelno.pl;

3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;

4) Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;

5) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6) Obowiązek podania przez Państwo danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

7) W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

8) Posiadają Państwo:

− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;

2. Nie przysługują Państwu:

− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jakub Waszak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 grudnia 2020 13:06
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jakub Waszak
Ilość wyświetleń: 166
23 lipca 2025 10:59 (Marcin Wrona) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 grudnia 2020 13:53 (Jakub Waszak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
16 grudnia 2020 09:07 (Jakub Waszak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)