OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia warunków zabudowy
(z dnia 14 marca 2022r., sygnatura: RG.6730.32.2022.MP)
Na podstawie art. 61 § 4 oraz art.49 i art.49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735 ze zm.), Burmistrz Strzelna zawiadamia o wszczęciu postępowania administracyjnego, w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy, dla inwestycji polegającej na zmianie sposobu użytkowania części budynku, w szczególności lokalu pod numerem 8, na cele mieszkalne, na terenie działki o nr. ewid. 712/4 w obrębie ewid. Strzelno, arkusz nr 6, gmina Strzelno (przy ul. Powstania Wielkopolskiego i ul. Św. Ducha), w sprawie prowadzonej na wniosek osoby fizycznej.
Zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, strony postępowania mogą zapoznać się z wyżej wymienionym wnioskiem, załączonymi do niego materiałami oraz uzyskać wyjaśnienia w sprawie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Strzelnie, ul. Dr. J. Cieślewicza 2 w Strzelnie (88-320), pokój nr 3, w godzinach pracy Urzędu: 715-1515 (poniedziałek, środa, czwartek), 715-1630 (wtorek) lub 715-1400 (piątek), pod nr. tel. 523182247, a także składać uwagi i wnioski w sprawie, przesyłając na wyżej wymieniony adres lub poprzez system elektronicznej skrzynki podawczej za pośrednictwem platformy e-PUAP.
Ponadto zawiadamiam, iż zgodnie z art. 49a Kodeksu postępowania administracyjnego, z uwagi na udział więcej niż dwudziestu stron postępowania w niniejszej sprawie dotyczącej ustalenia warunków zabudowy, strony postępowania będą informowane o wydanych postanowieniach, decyzjach oraz innych czynnościach w formie publicznego obwieszczenia na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Strzelnie, w rejonie miejsca lokalizacji inwestycji oraz przez udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej tut. Urzędu (pod linkiem: http://strzelno.bipgmina.pl w zakładce: Zagospodarowanie przestrzenne / Obwieszczenia – decyzje o warunkach zabudowy).
Wgląd strony postępowania w akta sprawy i możliwość wypowiedzenia się w zakresie zebranego materiału dowodowego nie są obowiązkowe.
W związku z obowiązkiem wynikającym z art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tzw. "RODO", informuję, iż administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Strzelna, ul. Dr. J. Cieślewicza 2 w Strzelnie; powyższe dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu prawidłowej realizacji wniosku; posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania; przetwarzanie w/w danych jest niezbędne przy prowadzonym postępowaniu. Pozostałe regulacje w powyższym zakresie zamieszczono w załączniku do obwieszczenia oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej tut. Urzędu w zakładce: Zagospodarowanie przestrzenne//Wzory wniosków/ 10.Klauzula o ochronie danych osobowych (pod linkiem: http://strzelno.bipgmina.pl/wiadomosci/13642/wiadomosc/555426/10_klauzula_o_ochronie_danych_osobowych__tzw_rodo).
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Strzelnie