Obwieszczenia - decyzje o warunkach zabudowy

Dotyczy zmiany sposobu użytkowania części budynku przy ul. Św. Ducha w Strzelnie (zebrane materiały w sprawie)

OBWIESZCZENIE

o możliwości zapoznania się z zebranymi dowodami i materiałami

(z dnia 15 kwietnia 2022r., sygnatura: RG.6730.32.2022.MP)

 

      Na podstawie art. 10 § 1, art. 49, art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735 ze zm.), Burmistrz Strzelna zawiadamia o możliwości zapoznania się z zebranymi dowodami i materiałami dotyczącymi postępowania administracyjnego, w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy, dla inwestycji polegającej na zmianie sposobu użytkowania części budynku, w szczególności lokalu pod numerem 8, na cele mieszkalne, na terenie części działki o nr. ewid. 712/4 w obrębie ewid. Strzelno, arkusz nr 6, gmina Strzelno (przy ul. Powstania Wielkopolskiego i ul. Św. Ducha), w sprawie prowadzonej na wniosek współwłaściciela ww. działki (osoby fizycznej).


     W związku z powyższym, strony postępowania mogą wypowiedzieć się w zakresie zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań oraz uzyskać wyjaśnienia w sprawie, w terminie 7 dni od daty dokonania niniejszego zawiadomienia, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Strzelnie, ul. Dr. J. Cieślewicza 2 w Strzelnie (88-320), pokój nr 3, w godzinach pracy Urzędu: 715-1515 (poniedziałek, środa, czwartek), 715-1630 (wtorek) lub 715-1400 (piątek), pod nr. tel. 523182247, a także składać uwagi i wnioski w sprawie, przesyłając na wyżej wymieniony adres lub poprzez system elektronicznej skrzynki podawczej za pośrednictwem platformy e-PUAP.


      Zgodnie z art. 49 § 2  ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735 ze zm.), zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia zamieszczenia niniejszego obwieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej.


      Wgląd strony postępowania w akta sprawy i możliwość wypowiedzenia się w zakresie zebranego materiału dowodowego nie są obowiązkowe.


      W związku z obowiązkiem wynikającym z art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 o ochronie danych  z dnia 27 kwietnia 2016 r., tzw. "RODO", informuję, iż administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Strzelna, ul.  Dr. J. Cieślewicza 2 w Strzelnie; powyższe dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu prawidłowej realizacji wniosku; posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania; przetwarzanie w/w danych jest niezbędne przy prowadzonym postępowaniu. Pozostałe regulacje w powyższym zakresie zamieszczono w załączniku do obwieszczenia oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej tut. Urzędu w zakładce: Zagospodarowanie przestrzenne//Wzory wniosków/ 10.Klauzula o ochronie danych osobowych  (pod linkiem: http://strzelno.bipgmina.pl/wiadomosci/13642/wiadomosc/555426/10_klauzula_o_ochronie_danych_osobowych tzw_rodo).

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 15-04-2022
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Maciej Pastwa
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 kwietnia 2022 11:22
Dokument wprowadzony do BIP przez: Maciej Pastwa
Ilość wyświetleń: 123
15 kwietnia 2022 11:24 (Maciej Pastwa) - Opublikowanie dokumentu.
15 kwietnia 2022 11:23 (Maciej Pastwa) - Dodanie załącznika [rg6730322022mp_dotyczy__zmiany_sposobu_uzytkowania_czesci_budynku_prz y_ul_sw_ducha_w_strzelnie_zebrane_materialy_w_sprawie.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
15 kwietnia 2022 11:22 (Maciej Pastwa) - Dodanie dokumentu. (Dokument nieopublikowany)