Obwieszczenia - decyzje o warunkach zabudowy

Dotyczy: zmiany sposobu użytkowania części budynku przy ul. Św. Ducha w Strzelnie (zakończenie postępowania – wydanie decyzji)

OBWIESZCZENIE

w sprawie wydania decyzji  o warunkach zabudowy

(z dnia 05 maja 2022r., sygnatura: RG.6730.32.2022.MP)

 

      Na podstawie art. 49, art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021r., poz. 735 ze zm.), Burmistrz Strzelna zawiadamia o wydaniu decyzji o warunkach zabudowy nr 57/2022 z dnia 05 maja 2022r., znak: RG.6730.32.2022.MP, na wniosek właściciela działki, dla inwestycji polegającej na zmianie sposobu użytkowania części budynku, w szczególności lokalu pod numerem 8, na cele mieszkalne, na terenie części działki o nr. ewid. 712/4 w obrębie ewid. Strzelno, arkusz nr 6, gmina Strzelno.


      W związku z powyższym, strony mogą w terminie 14 dni od dnia dokonania ogłoszenia zapoznać się z wyżej wymienioną decyzją w Urzędzie Miejskim w Strzelnie (ul. Dr. J. Cieślewicza 2 w Strzelnie) lub uzyskać wyjaśniania w Referacie Gospodarki Przestrzennej, Ochrony Środowiska i Rozwoju Gospodarczego pod nr. tel. 523182247 w godzinach pracy tut. Urzędu.


      Od wyżej wymienionej decyzji służy stronom wniesienie odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bydgoszczy, za pośrednictwem Burmistrza Strzelna,  w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.


      Stosownie do treści art. 127a § 1 i 2 Kodeksu postępowania administracyjnego, w trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję. Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna.


      Zgodnie z art. 49 § 2  wskazanej powyżej ustawy zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia zamieszczenia niniejszego obwieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej.


      Wgląd strony postępowania w akta sprawy i możliwość wypowiedzenia się w zakresie zebranego materiału dowodowego nie są obowiązkowe.


      Zgodnie z art. 49b. § 1 K.p.a. na wniosek strony postępowania może zostać udostępniony w terminie do trzech dni od dnia otrzymania wniosku odpis decyzji lub postanowienia w sposób i formie określonych we wniosku.


      W związku z obowiązkiem wynikającym z art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 o ochronie danych  z dnia 27 kwietnia 2016 r., tzw. "RODO", informuję, iż administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Strzelna, ul.  Dr. J. Cieślewicza 2 w Strzelnie; powyższe dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu prawidłowej realizacji wniosku; posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania; przetwarzanie w/w danych jest niezbędne przy prowadzonym postępowaniu. Pozostałe regulacje w powyższym zakresie zamieszczono w załączniku do obwieszczenia oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej tut. Urzędu w zakładce: Zagospodarowanie przestrzenne//Wzory wniosków/ 10.Klauzula o ochronie danych osobowych  (pod linkiem: http://strzelno.bipgmina.pl/wiadomosci/13642/wiadomosc/555426/10_klauzula_o_ochronie_danych_osobowych__tzw_rodo).

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 05-05-2022
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Maciej Pastwa
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 maja 2022 13:25
Dokument wprowadzony do BIP przez: Maciej Pastwa
Ilość wyświetleń: 120
05 maja 2022 13:26 (Maciej Pastwa) - Opublikowanie dokumentu.
05 maja 2022 13:26 (Maciej Pastwa) - Dodanie załącznika [rg6730322022mp_dotyczy__zmiany_sposobu_uzytkowania_czesci_budynku_prz y_ul_sw_ducha_w_strzelnie_zakonczenie_postepowania_–_wydanie_decyzji .pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
05 maja 2022 13:25 (Maciej Pastwa) - Dodanie dokumentu. (Dokument nieopublikowany)