(z dnia 02 września 2024 r., sygnatura: RG.6730.38.2014.2022)
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977) oraz art. 49a, art.36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572)
Zawiadamiam strony postępowania
o wyznaczeniu terminu załatwienia sprawy do dnia 11 października 2024 r.,
w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku inwentarskiego (chlewni), zbiornika na gnojowicę z przepompownią, kotłowni z pomieszczeniami kwarantanny, rozbudowie paszarni, budowie 3 silosów zbożowych, 3 silosów paszowych oraz zmianie funkcji części pomieszczeń tuczarni i budynku gospodarczego na budynek inwentarski na działce o numerze ewidencyjnym 246 położonej w obrębie Łąkie, gm. Strzelno,
na wniosek Pana Pawła Kaszkowiaka
W związku z decyzją Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bydgoszczy z dnia05 grudnia 2023 r. (prawomocnej od dnia 12 kwietnia 2024 r.), znak sprawy SKO-4212/242/2023, która orzeka uchylenie zaskarżonej w całości decyzji Burmistrza Strzelna z dnia 08 września 2023 r., znak sprawy RR.6730.38.2014.2022 i przekazania do ponownego rozpatrzenia przez organ pierwszej instancji, informuję, że ponownie przekazano sprawę do uprawnionego urbanisty w celu opracowania projektu decyzji. Ze względu na skomplikowany charakter sprawy projekt decyzji został dostarczony do tut. Urzędu dnia 02 września 2024 r. Projekt decyzji podlega uzgodnieniom przez uprawnione organy tj. uzgodnienie ze Starostą Mogileńskim w sprawach ochrony gruntów rolnych oraz z Zarządem Zlewni w Inowrocławiu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w sprawie melioracji wodnych. Z uwagi na procedurę postępowania administracyjnego, nie ma możliwości załatwienia sprawy do dnia 02 września 2024 r., zatem wyznaczono nowy, ww. termin załatwienia sprawy, do dnia 11 października 2024 r.
Zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, strony postępowania mogą zapoznać się z wyżej wymienionym wnioskiem, załączonymi do niego materiałami oraz uzyskać wyjaśnienia w sprawie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Strzelnie, ul. Dr. J. Cieślewicza 2 w Strzelnie (88-320), pokój nr 3, w godzinach pracy Urzędu: 700-1500 (poniedziałek, środa, czwartek), 700-1600 (wtorek) lub 700-1400 (piątek), pod nr. tel. 523182247, a także składać uwagi i wnioski w sprawie, przesyłając na wyżej wymieniony adres lub poprzez system elektronicznej skrzynki podawczej za pośrednictwem platformy e-PUAP.
Wgląd strony postępowania w akta sprawy i możliwość wypowiedzenia się w zakresie zebranego materiału dowodowego nie są obowiązkowe.
W związku z obowiązkiem wynikającym z art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tzw. "RODO", informuję, iż administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Strzelna, ul. Dr. J. Cieślewicza 2 w Strzelnie; powyższe dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu prawidłowej realizacji wniosku; posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania; przetwarzanie w/w danych jest niezbędne przy prowadzonym postępowaniu. Pozostałe regulacje w powyższym zakresie zamieszczono na stronie trzeciej obwieszczenia oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce: Zagospodarowanie przestrzenne//Wzory wniosków/ 10.Klauzula o ochronie danych osobowych (pod linkiem: http://strzelno.bipgmina.pl/wiadomosci/13642/wiadomosc/555426/10_klauzula_o_ochronie_danych_osobowych__tzw_rodo ).
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Strzelnie