Obwieszczenia - decyzje o warunkach zabudowy

Dotyczy: wydania decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku inwentarskiego (chlewni), zbiornika na gnojowicę z przepompownią, kotłowni z pomieszczeniami kwarantanny, rozbudowie paszarni, budowie 3 silosów zbożowych, 3 silosów paszowych oraz zmianie funkcji części pomieszczeń tuczarni i budynku gospodarczego na budynek inwentarski na w miejscowości Łąkie

 

 

OBWIESZCZENIE

o wydanych postanowieniach oraz o możliwości zapoznania się z zebranymi dowodami

i materiałami dotyczącymi postępowania administracyjnego

(z dnia 23 września 2024 r., sygnatura: RG.6730.38.2014.2022)

zawiadamiam o uzgodnieniu

projektu decyzji o warunkach zabudowy,

na wniosek Pana Pawła Kaszkowiaka,

w sprawie wydania decyzji  o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku inwentarskiego (chlewni), zbiornika na gnojowicę z przepompownią, kotłowni       
 z pomieszczeniami kwarantanny, rozbudowie paszarni, budowie 3 silosów zbożowych,           3 silosów paszowych oraz zmianie funkcji części pomieszczeń tuczarni i budynku gospodarczego na budynek inwentarski na działce o numerze ewidencyjnym 246 położonej    w obrębie Łąkie, gm. Strzelno,

przez:

-        Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Dyrektora Zarządu Zlewni w Inowrocławiu, w zakresie występowania wód publicznych oraz urządzeń melioracji wodnych podstawowych,

-        Starostę Mogileńskiego w sprawach ochrony gruntów rolnych i leśnych oraz melioracji wodnych - w odniesieniu do gruntów wykorzystywanych na cele rolne i leśne
w rozumieniu przepisów o gospodarce nieruchomościami.

 

Zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572), strony postępowania mogą zapoznać się z wyżej wymienionym wnioskiem, załączonymi do niego materiałami oraz uzyskać wyjaśnienia w sprawie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Strzelnie, ul. Dr. J. Cieślewicza 2 w Strzelnie (88-320), pokój nr 3, w godzinach pracy Urzędu: 700-1500 (poniedziałek, środa, czwartek), 700-1600 (wtorek) lub 700-1400 (piątek), pod nr. tel. 523182247, a także składać uwagi i wnioski w sprawie, przesyłając na wyżej wymieniony adres lub poprzez system elektronicznej skrzynki podawczej za pośrednictwem platformy e-PUAP.

Wgląd strony postępowania w akta sprawy i możliwość wypowiedzenia się w zakresie zebranego materiału dowodowego nie są obowiązkowe.

 

W związku z obowiązkiem wynikającym z art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 o ochronie danych  z dnia 27 kwietnia 2016 r., tzw. "RODO", informuję, iż administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Strzelna, ul. Dr. J. Cieślewicza 2 w Strzelnie; powyższe dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu prawidłowej realizacji wniosku; posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania; przetwarzanie w/w danych jest niezbędne przy prowadzonym postępowaniu. Pozostałe regulacje w powyższym zakresie zamieszczono na stronie trzeciej obwieszczenia oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej tut. Urzędu w zakładce: Zagospodarowanie przestrzenne//Wzory wniosków/ 10.Klauzula o ochronie danych osobowych  (pod linkiem: http://strzelno.bipgmina.pl/wiadomosci/13642/wiadomosc/555426/10_klauzula_o_ochronie_danych_osobowych__tzw_rodo )

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 24.09.2024r.
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Monika Nowicka
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 września 2024 14:06
Dokument wprowadzony do BIP przez: Monika Nowicka
Ilość wyświetleń: 55
24 września 2024 14:10 (Monika Nowicka) - Opublikowanie dokumentu.
24 września 2024 14:08 (Monika Nowicka) - Dodanie załącznika [rg67303820142022.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
24 września 2024 14:06 (Monika Nowicka) - Dodanie dokumentu. (Dokument nieopublikowany)