Obwieszczenia - decyzje o warunkach zabudowy

Dotyczy: Budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w obrębie Łąkie (wydanie decyzji )

 

OBWIESZCZENIE

w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy

(z dnia 08 lipca 2025 r., sygnatura: GP.6730.23.2025)

 

Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) oraz art. 49 oraz 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572), 

zawiadamiam o wydaniu decyzji nr 51/2025 z dnia 08 lipca 2025 r., znak: GP.6730.23.2025, wydania decyzji o warunkach zabudowy, dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego, na terenie działki o nr. ewid. 44 w obrębie ewid. Łąkie, gmina Strzelno,

na wniosek Pana Dominika Sobieraja.

W związku z powyższym, strony mogą w terminie 14 dni od dnia dokonania ogłoszenia zapoznać się z wyżej wymienioną decyzją w Urzędzie Miejskim w Strzelnie (ul. Dr. J. Cieślewicza 2 w Strzelnie, pokój nr 3) lub uzyskać wyjaśniania pod nr. tel. 523182247 w godzinach pracy tut. Urzędu.

Od wyżej wymienionej decyzji służy stronom prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bydgoszczy, za pośrednictwem Burmistrza Strzelna, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie powinno zawierać zarzuty odnoszące się do decyzji, określać istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie. Stosownie do treści art. 127a § 1 i 2 Kodeksu postępowania administracyjnego, przed upływem terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję. Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna.

Z uwagi na śmierć oraz nieuregulowany stan prawny właściciela działki nr ewid. 391 obr. Łąkie zawiadomienie dokonuje się poprzez obwieszczenie, zgodnie z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) w przypadku nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym lub nieuzyskania danych pozwalających na ustalenie adresu właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości w sposób określony w ust. 1b, zawiadomienia dokonuje się w sposób, o którym mowa w art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego.

Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia opublikowania ogłoszenia.

Wgląd strony postępowania w akta sprawy i możliwość wypowiedzenia się w zakresie zebranego materiału dowodowego nie są obowiązkowe.

W związku z obowiązkiem wynikającym z art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 o ochronie danych  z dnia 27 kwietnia 2016 r., tzw. "RODO", informuję, iż administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Strzelna, ul.  Dr. J. Cieślewicza 2 w Strzelnie; powyższe dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu prawidłowej realizacji wniosku; ponadto posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania; przetwarzanie w/w danych jest niezbędne przy prowadzonym postępowaniu. Pozostałe regulacje w powyższym zakresie zamieszczono na stronie trzeciej obwieszczenia.

 

 

KLAUZULA INFOMACYJNA – WNIOSEK O USTALENIE LOKALIZACJI INWESTYCJI
CELU PUBLICZNEGO ALBO WARUNKÓW ZABUDOWY

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), informujemy, że:

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miejski z siedzibą przy  ul. Dr. J. Cieślewicza 2,
88-320 Strzelno, reprezentowany przez Burmistrza Strzelna p. Dariusza Chudzińskiego.
Dane kontaktowe: tel. 52 318 22 00, e-mail: sekretariat@strzelno.pl;

2. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących celów i sposobu przetwarzania Państwa danych osobowych mogą się Państwo skontaktować z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych p. Jakubem Waszak.
Dane kontaktowe: tel. 52 318 22 29 oraz e-mail:
j.waszak@strzelno.pl;

3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celach: wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego
na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);

4. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych są obowiązujące przepisy prawa
tj.: Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;

5. Państwa dane osobowe przetwarzane będą do momentu zakończenia realizacji celów określonych w pkt 3,
a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;

6. Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane:

  • organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działających
    na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Strzelno przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Burmistrz Strzelna.

7. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegały profilowaniu.

8. Państwa dane osobowe nie trafią poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

9. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:

 - prawo dostępu do danych osobowych,

-  prawo żądania sprostowania/poprawienia danych osobowych,

-  prawo żądania usunięcia danych osobowych przetwarzanych niezgodnie z prawem;

- prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. Dane adresowe:  ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa.

 

 

 

 

 

 

 

Sporządziła
Monika Nowicka
Stanowisko ds. gospodarki przestrzennej
Nr tel. 52 318 2247

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 08.07.2025
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Monika Nowicka
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 lipca 2025 09:47
Dokument wprowadzony do BIP przez: Monika Nowicka
Ilość wyświetleń: 20
09 lipca 2025 09:47 (Monika Nowicka) - Dodanie załącznika [gp.6730.23.2025_wdaynie_decyzji.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 lipca 2025 09:47 (Monika Nowicka) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)