Obwieszczenia - decyzje o warunkach zabudowy

Dotyczy: Budowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego w ramach zabudowy zagrodowej w obrębie Bronisław

 

OBWIESZCZENIE

o możliwości zapoznania się z zebranymi dowodami i materiałami dotyczącymi postępowania administracyjnego oraz o wydanych postanowieniach uzgadniających projekt decyzji

(z dnia 21 lipca 2025 r., sygnatura: GP.6730.64.2025)

 

Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) oraz art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572)

zawiadamiam o możliwości zapoznania się z zebranymi dowodami i materiałami
dotyczącymi postępowania administracyjnego,

na wniosek Pana Tomasza Siudzińskiego,

w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy, dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w ramach zabudowy zagrodowej, na terenie części działki o nr. ewid. 67/6 w obrębie ewid. Bronisław, gmina Strzelno,

oraz uzgodnieniu projektu decyzji przez:

-        Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Mogilnie,

-        Starostę Mogileńskiego, w zakresie ochrony gruntów rolnych,

-        Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Dyrektora Zarządu Zlewni w Inowrocławiu,

-        Kujawsko-Pomorski Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków,

-        Zarząd Dróg Powiatowych.

W związku z powyższym, na podstawie art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadomienia dokonuje się w sposób, o którym mowa w art. 49a Kodeksu postępowania administracyjnego, strony mogą zapoznać się z wyżej wymienionym wnioskiem, załączonymi do niego materiałami, uzgodnieniami oraz uzyskać wyjaśnienia w sprawie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Strzelnie, ul. Dr. J. Cieślewicza 2 w Strzelnie, w godzinach pracy Urzędu (możliwe telefoniczne uzgodnienie terminu pod nr. tel. 523182247), a także składać uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie na adres: Urząd Miejski w Strzelnie, ul. Dr. J. Cieślewicza 2, 88-320 Strzelno lub poprzez system elektronicznej skrzynki podawczej za pośrednictwem platformy e-PUAP, w terminie 14 dni od daty wywieszenia niniejszego obwieszczenia.

Po tym terminie decyzja zostanie wydana w oparciu o posiadane materiały i dowody.          

Wgląd strony postępowania w akta sprawy i możliwość wypowiedzenia się w zakresie zebranego materiału dowodowego nie są obowiązkowe.

W związku z obowiązkiem wynikającym z art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 o ochronie danych  z dnia 27 kwietnia 2016 r., tzw. "RODO", informuję, iż administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Strzelna, ul. Dr. J. Cieślewicza 2 w Strzelnie; powyższe dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu prawidłowej realizacji wniosku; posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania; przetwarzanie w/w danych jest niezbędne przy prowadzonym postępowaniu. Pozostałe regulacje w powyższym zakresie zamieszczono na stronie trzeciej obwieszczenia oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce: Zagospodarowanie przestrzenne//Wzory wniosków/ 10.Klauzula o ochronie danych osobowych  (pod linkiem: http://strzelno.bipgmina.pl/wiadomosci/13642/wiadomosc/555426/10_klauzula_o_ochronie_danych_osobowych__tzw_rodo).

 

Sporządziła:

Monika Nowicka

Stanowisko ds. gospodarki przestrzennej

Nr tel. 52 318 2247

 

KLAUZULA INFOMACYJNA – WNIOSEK O USTALENIE LOKALIZACJI INWESTYCJI
CELU PUBLICZNEGO ALBO WARUNKÓW ZABUDOWY

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), informujemy, że:

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miejski z siedzibą przy  ul. Dr. J. Cieślewicza 2,
88-320 Strzelno, reprezentowany przez Burmistrza Strzelna p. Dariusza Chudzińskiego.
Dane kontaktowe: tel. 52 318 22 00, e-mail: sekretariat@strzelno.pl;

2. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących celów i sposobu przetwarzania Państwa danych osobowych mogą się Państwo skontaktować z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych. Dane kontaktowe: e-mail:iod@strzelno.pl;

3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celach: wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego
na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);

4. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych są obowiązujące przepisy prawa
tj.: Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;

5. Państwa dane osobowe przetwarzane będą do momentu zakończenia realizacji celów określonych w pkt 3,
a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;

6. Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane:

  • organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działających
    na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Strzelno przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Burmistrz Strzelna.

7. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegały profilowaniu.

8. Państwa dane osobowe nie trafią poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

9. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:

 - prawo dostępu do danych osobowych,

-  prawo żądania sprostowania/poprawienia danych osobowych,

-  prawo żądania usunięcia danych osobowych przetwarzanych niezgodnie z prawem;

- prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. Dane adresowe:  ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa.

 

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 21.07,2025
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Monika Nowicka
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 lipca 2025 09:14
Dokument wprowadzony do BIP przez: Monika Nowicka
Ilość wyświetleń: 14
22 lipca 2025 09:14 (Monika Nowicka) - Dodanie załącznika [gp.6730.64.2025_zebranie_materiaow.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 lipca 2025 09:14 (Monika Nowicka) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)