Obowiązek informacyjny

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OSÓB WYSTĘPUJĄCYCH Z WNIOSKIEM W TRYBIE DOSTĘPU DO INFORMACJI PUBLICZNEJ

 Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy że:

1. Administratorem Państwa danych osobowych, który decyduje o tym jakie dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest Burmistrz Gminy Strzelno, którego dane kontaktowe są następujące:

  • adres korespondencyjny: ul. Dr J. Cieślewicza 2, 88 – 320 Strzelno
  • nr telefonu: 52 318 22 10
  • adres e-mail: miasto@strzelno.pl

2. We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Urzędu Miejskiego w Strzelnie. Dane kontaktowe: adres mailowy: iod@strzelno.pl oraz tel. 600 210 513;

3. Celem przetwarzania Państwa danych osobowych jest udzielenie informacji publicznej;

4. Państwa dane osobowe przetwarzamy na podstawie art. 6, ust. 1, lit c) RODO, w związku z ustawą z dnia 6 września2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Podanie danych wynikających
z tego przepisu prawa jest obowiązkowe;

5. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej, zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną, chyba
że przepisy przewidują dłuższy okres przechowywania dla tych danych;

6. Odbiorcami Państwa osobowych są podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy przepisów prawa. Są nimi również podmioty, które świadczą nam usługi (np. serwis oprogramowania);

7. Mają Państwo prawo:

  • dostępu do swoich danych (art.15 RODO),
  • uzyskania ich kopii (art. 15 ust. 3 RODO),
  • sprostowania (art. 16 RODO),
  • prawo do ograniczenia ich przetwarzania ( art. 18 RODO),
  • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
    (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl ).

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 grudnia 2020 09:05
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jakub Waszak
Ilość wyświetleń: 178
23 lipca 2025 10:57 (Marcin Wrona) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
16 grudnia 2020 09:06 (Jakub Waszak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
16 grudnia 2020 09:05 (Jakub Waszak) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)