Obowiązek informacyjny

KLAUZULA INFORMACYJNA W ZWIĄZKU Z PROWADZENIEM REJESTRU KORESPONDENCJI W FORMIE TRADYCYJNEJ ( PAPIEROWEJ )

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE), informujemy iż:

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Strzelno, z siedzibą przy ul. Dr J. Cieślewicza 2, 88 – 320 Strzelno. Dane kontaktowe: listownie ( adres siedziby),
e – mail: miasto@strzelno.pl oraz tel. 52 318 22 10;

2. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych,  możecie się Państwo kontaktować z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Urzędu Miejskiego w Strzelnie. Dane kontaktowe: korespondencyjnie: adres siedziby administratora,  e- mail: iod@strzelno.pl oraz telefonicznie: 600 210 513;

3. Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi);

4. Podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest niezbędność wypełnienia przez administratora danych obowiązku prawnego, a podstawą prawną są następujące przepisy: Ustawa z dnia
8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713, 1378 z późn. zm. ) oraz rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 nr 14 poz. 67);

5. Państwa dane osobowe będą przekazywane innym odbiorcom tj.: partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym;

6. Okres, przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane: w zależności od charakteru korespondencji (np. korespondencja związana z roszczeniami do 10 lat, inna korespondencja
– stosownie do przepisów regulujących kwestię, której dotyczy korespondencja);

7. Mają Państwo prawo: dostępu do danych osobowych (art. 15 RODO), sprostowania lub ograniczenia przetwarzania (art. 16 i 18 RODO);

8. Jeśli uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych jest niezgodne z prawem i narusza przepisy RODO możecie Państwo wnieść skargę do Organu Nadzorczego tj. Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane kontaktowe: (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl;

9. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na nią odpowiedzi, a także załatwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie będzie rozpatrywana.

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jakub Waszak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 grudnia 2020 09:49
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jakub Waszak
Ilość wyświetleń: 180
23 lipca 2025 10:56 (Marcin Wrona) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
14 kwietnia 2022 12:45 (Jakub Waszak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
16 grudnia 2020 09:49 (Jakub Waszak) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)